HISTORIA MARKI CURVES: 25 lat – 25 osiągnięć

20 września 2017by Judyta Misiak
Razem-czynimy.png

@5 lat marki Curves na świec

  1. Curves to ekspert nr 1 w dziedzinie fitnessu i zdrowego odchudzania.
  2. Największa na świecie sieć klubów fitness dla kobiet.
  3. 88 krajów świata, w których zostały otwarte kluby Curves.
  4. W ciągu 25 lat marka Curves otworzyła ponad 12 000 klubów fitness dla kobiet na całym świecie.
  5. 10 milionów kobiet na całym świecie osiągnęło swoje cele z FitCurves.
  6. 20 milionów dolarów zostało zainwestowanych w badania nad zdrowiem i fizjologią kobiet, w celu udoskonalenia programu FitCurves.
  7. Curves to najlepszy na świecie, naukowo przebadany system zdrowego odchudzania oraz poprawy zdrowia.
  8. W 2002 r. w Laboratorium Żywności i Sportu na Uniwersytecie Baylor przeprowadzono badania nad skutecznością treningu FitCurves oraz Programu Utraty Wagi.
  9. W 2007 roku Curves pojawił się w Europie Wschodniej jako marka FitCurves.
  10. 350 klubów FitCurves otwarto w ciągu ostatnich 10 lat w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
  11. Dzięki programowi FitCurves 500 000 kobiet w  Europie Wschodniej poprawiło swoje zdrowie, samopoczucie  i wygląd !
  12. Podstawą programu fitness Curves jest unikalny 30- minutowy trening, którego skuteczność jest 2 razy większa niż tradycyjne treningi.
  13. Maszyny Curves z oporem hydraulicznym stworzone specjalnie dla kobiet w każdym wieku i o różnym stopniu zaawansowania.
  14. Ćwiczenia siłowe wykonywane na urządzeniach FitCurves mają przebadany relaksujący i leczniczy wpływ na kobiecy organizm.
  15. Program Curves został zaprojektowany specjalnie dla kobiet: trening, program odżywiania i wsparcie trenerów to wszystko z myślą o kobietach.
  16. Program Zarządzania Wagą Curves został opracowany w oparciu o kobiecy organizm przy wsparciu Cleveland Clinic w USA.
  17. Dla 92% klientów FitCurves stał się pierwszym klubem fitness w życiu.
  18. W roku 2002 firma Curves znalazła się w Księdze Rekordów Guinnessa jako szybko rosnąca globalna sieć franczyzowa.
  19. Strategia rozwoju Curves była tak skuteczna, że ​​został jej poświęcony oddzielny rozdział ekonomicznego bestsellera „Strategia błękitnego oceanu”.
  20. Ponad 50%  właścicieli franczyzy – są to byli pracownicy i eksperci FitCurves.
  21. Ponad 30% właścicieli  franczyzy – są to byli klienci klubów FitCurves.
  22. 70% właścicieli klubów rozpoczęło działalność przy wsparciu FitCurves.
  23. Najstarszy właściciel klubu FitCurves – 70 lat, a   najmłodszy – 18 lat.
  24.  Efektywny i odnoszący sukcesy model biznesowy.
  25. Curves jest   firmą odpowiedzialną społecznie, która wspiera inicjatywy mające na celu  zapobieganie chorobom kobiet.

To, co osiągnęliśmy,  jest dla Ciebie! Świętuj razem z nami urodziny Twojego klubu FitCurves !

PODZIĘKUJ SWOJEMU KLUBOWI I TRENEROM.

>>ZŁÓŻ ŻYCZENIA <<

Judyta Misiak