HISTORIA MARKI CURVES: 25 lat – 25 osiągnięć
20 września 2017by Judyta Misiak
25 lat marki Curves na świecie i 25 osiągnięć
- Curves to ekspert nr 1 w dziedzinie fitnessu i zdrowego odchudzania.
- Największa na świecie sieć klubów fitness dla kobiet.
- 88 krajów świata, w których zostały otwarte kluby Curves.
- W ciągu 25 lat marka Curves otworzyła ponad 12 000 klubów fitness dla kobiet na całym świecie.
- 10 milionów kobiet na całym świecie osiągnęło swoje cele z FitCurves.
- 20 milionów dolarów zostało zainwestowanych w badania nad zdrowiem i fizjologią kobiet, w celu udoskonalenia programu FitCurves.
- Curves to najlepszy na świecie, naukowo przebadany system zdrowego odchudzania oraz poprawy zdrowia.
- W 2002 r. w Laboratorium Żywności i Sportu na Uniwersytecie Baylor przeprowadzono badania nad skutecznością treningu FitCurves oraz Programu Utraty Wagi.
- W 2007 roku Curves pojawił się w Europie Wschodniej jako marka FitCurves.
- 350 klubów FitCurves otwarto w ciągu ostatnich 10 lat w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
- Dzięki programowi FitCurves 500 000 kobiet w Europie Wschodniej poprawiło swoje zdrowie, samopoczucie i wygląd !
- Podstawą programu fitness Curves jest unikalny 30- minutowy trening, którego skuteczność jest 2 razy większa niż tradycyjne treningi.
- Maszyny Curves z oporem hydraulicznym stworzone specjalnie dla kobiet w każdym wieku i o różnym stopniu zaawansowania.
- Ćwiczenia siłowe wykonywane na urządzeniach FitCurves mają przebadany relaksujący i leczniczy wpływ na kobiecy organizm.
- Program Curves został zaprojektowany specjalnie dla kobiet: trening, program odżywiania i wsparcie trenerów to wszystko z myślą o kobietach.
- Program Zarządzania Wagą Curves został opracowany w oparciu o kobiecy organizm przy wsparciu Cleveland Clinic w USA.
- Dla 92% klientów FitCurves stał się pierwszym klubem fitness w życiu.
- W roku 2002 firma Curves znalazła się w Księdze Rekordów Guinnessa jako szybko rosnąca globalna sieć franczyzowa.
- Strategia rozwoju Curves była tak skuteczna, że został jej poświęcony oddzielny rozdział ekonomicznego bestsellera „Strategia błękitnego oceanu”.
- Ponad 50% właścicieli franczyzy – są to byli pracownicy i eksperci FitCurves.
- Ponad 30% właścicieli franczyzy – są to byli klienci klubów FitCurves.
- 70% właścicieli klubów rozpoczęło działalność przy wsparciu FitCurves.
- Najstarszy właściciel klubu FitCurves – 70 lat, a najmłodszy – 18 lat.
- Efektywny i odnoszący sukcesy model biznesowy.
- Curves jest firmą odpowiedzialną społecznie, która wspiera inicjatywy mające na celu zapobieganie chorobom kobiet.
To, co osiągnęliśmy, jest dla Ciebie! Świętuj razem z nami urodziny Twojego klubu FitCurves !
PODZIĘKUJ SWOJEMU KLUBOWI I TRENEROM.