Międzynarodowa sieć
klubów fitness dla kobiet FitCurves
05 326 1200 800 80

Polskie kluby fitness FitCurves brały udział w międzynarodowych targach "Franczyza 2016", które odbyły się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie w dniach od 13 do 15 października.

Gośćmi wystawy były ponad trzy tysiące osób z Polski, Anglii, Białorusi, Łotwy, Rosji i Ukrainy. Targi odbywają się corocznie od ponad dziesięciu lat. Właśnie tu mają miejsce ważne spotkania biznesowe, podczas których zapadają decyzje odnośnie współpracy w wielu obszarach w wygodnym formacie dla obu stron. Praktycznie każda osoba może znaleźć tu idealny biznes, ideę dla siebie czy znaleźć nowych partnerów. Według ekspertów, targi sąuważane za jedno z najważnejszych wydarzeń w polskim kalendarzu biznesowym i mają ogromny wpływ na gospodarkę kraju.

W ciągu trzech dni zespół specjalistów FitCurves prezentował swoją unikalną koncepcję fitnesu, która przez 25 lat stała się popularną nie tylko w 90 państwach świata, ale i otrzymała wiele nagród, w tym w kategorii najlepsza franczyza. Koncepcja i efektywność biznesu FitCurves zainteresowała setki zwiedzających, a także przedstawicielów środków masowego przekazu.


 

Start "Maratona zdrowia i urody"

14-09-2016
Start "Maratona zdrowia i urody"

We wrześniu 2016 roku w sieci FitCurves startuje unikalny projekt o nazwie "Maraton zdrowia i urody", w którym wezmą udział kluby z Łotwy i Polski. Przez cztery miesiące (od września do grudnia) eksperci FitCurves będą szkolić wszystkie zainteresowane kobiety w zakresie treningu, odżywiania i dbania o siebie. W maratonie może wziąć udział każ...

Wyniki Pierwszego Maratonu Zdrowego Odchudzania

18-07-2016
Wyniki Pierwszego Maratonu Zdrowego Odchudzania

W międzynarodowej sieci klubów fitness dla kobiet FitCurves dobiegł końca Maraton Zdrowego Odchudzania 2016, w którym po raz pierwszy wzięły udział kluby ze Słowacji, Mołdawii, Gruzji i Polski! Głównym celem Maratonu była pomoc klientkom, uczestniczkom projektu osiągnąć zdrową wagę i zachęcić wszystkie kobiety do wyrobienia nowych nawyków, któ...